Klantenservice

Klantenservice

Wij gaan voor een optimale beleving online en in onze winkel. Je kunt ons tijdens onze openingstijden altijd bellen. Ook zijn we per e-mail bereikbaar.

Retourinformatie

Retourvoorwaarden
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de stappen uit het stappenplan retourneren.

 

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jou gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

Stappenplan Retourneren

Stap 1: Retour Aanmelden

• Stuur een e-mail naar retouren@zwemshoponline.nl en meld je retourzending aan o.v.v je bestelnummer.

Stap 2: Verpakking

• Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
• Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
• Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

Stap 3: Verzending

• Lever het pakket in bij het postkantoor
• Bewaar het verzendbewijs goed

Verzending

 

Verzendkosten

Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we de standaard verzendkosten zoals gedefinieerd voor brievenbusverzending en pakketten bij PostNL. We berekenen altijd de meest voordelige manier van verzending voor uw bestelling.

De actuele tarieven zijn te vinden op de website van PostNL.

 

Levertijd

Op doordeweekse dagen brengen wij alle bestellingen voor 12:00 nog dezelfde dag naar het PostNL verzendpunt. De levertijd is daardoor 1 tot 2 dagen, afhankelijk van het moment van bestellen en de drukte bij PostNL.

U krijgt van ons altijd een track&trace code.

Klachtenafhandeling

 

Klachten doorgeven aan ons:

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt je klacht mailen naar:

info@zwemshoponline.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/od.

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.